Här är mitt prov! :)
16 december 2010
2 december 2010
26 november 2010
bildor
Här kommer två bilder! Gruppbilden som vi skulle göra, gjorde först en bild där jag bytte allas ansikten med varandra men det blev inge bra så gjorde denna istället! Serien som vi gjorde i början av terminen, yeeey! :D
24 november 2010
7 oktober 2010
23 september 2010
Ofrisk, även kallad sjuk!
Nu har jag hållit på lite med bloggdesignen, går inte speciellt bra. Jag tycker att det är lättare på blogg.se, men jag har väl bara inte vant mig än. Jag är ju såklart sjuk nu, inte roligt, men jag får väl jobba lite extra när jag kommer tillbaka. Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så jag ska gå och sova!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)












































