2 december 2010

KUBEN!

Här är en bild på min kub som jag gjort, med superfina ugglor på! :D

26 november 2010

bildor

Här kommer två bilder! Gruppbilden som vi skulle göra, gjorde först en bild där jag bytte allas ansikten med varandra men det blev inge bra så gjorde denna istället! Serien som vi gjorde i början av terminen, yeeey! :D





7 oktober 2010

23 september 2010

Ofrisk, även kallad sjuk!

Nu har jag hållit på lite med bloggdesignen, går inte speciellt bra. Jag tycker att det är lättare på blogg.se, men jag har väl bara inte vant mig än. Jag är ju såklart sjuk nu, inte roligt, men jag får väl jobba lite extra när jag kommer tillbaka. Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så jag ska gå och sova!